KnA –2007 december 10. 00:30
3 komment
Először is köszönteni szeretnék mindenkit, aki az Index címlapjáról érkezett ide, másodszor (de elsősorban) köszöntök mindenkit aki eddig is olvasta a blogot.

Meglehetősen váratlanul ért, amikor szólt egyik kollegám és barátom, hogy "hé, kiajánlották a blogodat az indexre"... Gondoltam, ok. Szuper, a múltkor is megnézték páran, amikor belinkelték valami fórumban. Biztos lesz egy tüske majd analytics-en meg egy vagy pár hozzászólás.

Ehelyett pár óra alatt olyan forgalmat bonyolított le a blog, amekkorát eddig összesen sem, és már harmincnál jár a hozzászólások száma csak erre az egy ominózus bejegyzésre. Ez kicsit váratlanul ért, a kommentek mégúgy.

A cikket a saját benyomásaim és a neten olvasott vélemények, cikkek alapján írtam, és mint az elején említettem, én is csak emberből vagyok, tévedtem is pár dologban.

Álljon itt pár dolog, amit az egészből eddig tanultam (nem tudom, meddig tart, gondolom, ha lekerülök az index címlapról, akkor lejár a proverbiális 15 percem):
  • Meglepően lojális és vehemens Pentax rajongók vannak :)
  • Mint azt többen jelezték, az univerzum nem csak a Nikon és Canon gépekből áll. (Ott vannak például a Pentaxosok is!)
  • Mint a blog címe sejteti, fiatal vagyok én még, attól, hogy van véleményem és egy kis adag csillogás a szememben, attól még nem bitzos, hogy mindent tudok.
  • Nem ártott volna pár dolognak utánanézni az adatokat illetően... (referenciák azért nincsenek, mert a saját véleményemet akartam kifejteni, és mivel ezt még nem írtam le sehol, hivatkozni sem tudtam magamra... Persze pár releváns dolognak azért a jövőben utánanézek).
  • Mégis vannak emberek, akik képesek egy normális véleményt kifejteni ilyen dolgokban. Ezért nagyon hálás vagyok, tényleg köszönöm mindenkinek, aki hozzászól a témához!
  • A site betűtípusa kicsi volt, ezt javítottam, remélem nem lett most meg túl nagy.
  • Érdekes felelősségtudat lett úrrá rajtam, aminek nem tudom, mennyire örülök. A blogolásról mindig az volt a véleményem, hogy sokkal kötetlenebb, mint egy "hagyományos" médium, mivel akinek nem tetszik, nem olvassa, van ezermillió másik. De a kommenteket olvasva valahogy ez megváltozott, ez jó, mert a cikkem kiváltott egy reakciót másokból és ez a reakció pedig bennem is változást idézett elő. Meglátjuk hova visz.
  • Kiváncsi vagyok hányan maradnak azok közül, akik ma olvasták a blogot (vagy legalább ezt az egy cikket), és ha maradnak, aktívak maradnak-e, formálják-e a blogot.
  • A magyar helyesírás nem az angol helyesírás. És még mindkettőben van fejlődnivalóm.

Remélem érdekesnek találja mindenki a blogot, nem vagyok profi újságíró, csak egy fiatal fotós, aki már nem bírt magával. Nem vagyok szaktekintély sem, de vannak meglátásaim, véleményem amit gondoltam megosztok veletek. Ezek csak vélemények, egy ember véleményei, és az, hogy írhattok kommenteket hozzájuk azt is szolgálja, hogy formálódik ez a vélemény. Remélem valaki talál értékeset is az oldalban, és nem csak azt az egy postot olvassa el, amit kilinkelt az index egyik mukatársa, aki fantáziát látott benne (ezúton is köszönöm neki).

A kommentek máris adtak egy csomó ötletet, és hozzájárultak ahhoz, hogy a blog jobb legyen azáltal, hogy engem és a blogot is érte pár kritika. Meg kell hogy jegyezzem, a kritikák 99%-a konstruktív volt, és hálás vagyok értük! Ezt már azt hiszem említettem is párszor (és becsszóra abbahagyom), de ha az embernek van egy ilyen kis mütyűrkéje, amibe időt fektet és energiát, és utána ilyen erejű visszajelzést kap, ennyi embert megérint és rakcióra késztet, az egy nagy dolog számomra.

Azt hiszem egyszerre ennyi, pár napig biztos eltart mire feldolgozom az egész eléményt, és megérnek bennem az ötletek amiket adtatok. Addig jó olvasást, Kna, alias Kalmár Nagy András.

A bejegyzés trackback címe:

https://fiatalriporter.blog.hu/api/trackback/id/tr72258592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoomface · http://zoomface.wordpress.com/ 2007.12.10. 01:53:25

jo temafelvetes volt - halas komment hegy jott ra!
15 perc jar mindenkinek :))))
nekem megtetszett a blogod - en mar tobb mint 1 orat szantam ra... maris megcafoltad Andy-t!

e1 · http://beszoltam.hu 2007.12.11. 06:41:57

Oké, és most jöhet a többi cikk/bejegyzés! :-)

Sütemény1975 2007.12.11. 21:26:42

Szia!

Az indexen figyeltem fel én is a témára. Korrekt, elfogulatlan cikk volt. Azt persze mindannyian tudjuk, hogy az értelmezőszótárban a fényképezőgép mellé NIkon van írva :)))
A viccet félretéve, tetszenek az írásaid és rendszeres látógatód leszek a jövöben.
Jó fényeket!

Sütemény
Az összes szerzői jog fenntartva, Kalmár Nagy András, 2007-2008
Az oldal tartalma, és az egyes cikkek az oldal alján található creative commons licensz alapján használhatóak.
Clicky Web Analytics
süti beállítások módosítása